SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska wydała 3,5 mln euro na akcje informacyjne o Covid-19

Polska, Serbia i Rosja przeznaczyły w ubiegłym roku  na akcje informacyjne około połowy łącznych wydatków na komunikację tematu pandemii - wynika z opracowania "CANnual Report", przygotowanego przez  regionalną sieć lokalnych i niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych weCAN. Władze Polski na kampanie informacyjne o Covid-19 przeznaczyły wedle szacunków ekspertów 3,5 mln euro (16,2 ml  zł po aktualnym kursie waluty).

Dołącz do dyskusji: Polska wydała 3,5 mln euro na akcje informacyjne o Covid-19

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl