SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network prognozuje przyspieszenie wzrostu globalnych wydatków na reklamę z 2,6 proc. w 2019 roku do 3,9 proc. w 2020 roku. Wpływ na to mieć będą wydarzenia o charakterze globalnym: mistrzostwa europy w piłce nożnej, igrzyska olimpijskie oraz wybory prezydenckie w USA.

Dołącz do dyskusji: Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl