SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Digital Signage – wyjście z niemowlęctwa

Po mocno kryzysowym dla Digital Signage roku 2009 i w miarę udanym łapaniu balansu w roku 2010, szykuje się bardzo dobry rok 2011. Świetne perspektywy rysują się też na kolejne lata – reklamodawcy zdążyli już przetestować młode medium i ufają mu, co wróży branży dynamiczne wzrosty.

Dołącz do dyskusji: Digital Signage – wyjście z niemowlęctwa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
Materiał na Digital Signage / OOH TV przygotowanych przez Soul Film:
http://youtu.be/ePiqrNZg8YE

http://youtu.be/UNvpAoSa80A

Co o nich sądzicie?
odpowiedź