SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” znów przejrzy opcje strategiczne, chce szybciej rozwijać ofertę cyfrową

PMPG Polskie Media, której spółki zależne wydają m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, kolejny raz w ostatnim okresie ogłosiła przegląd opcji strategicznych, jedną z nich jest współpraca z potencjalnymi inwestorami. Firma chce rozwijać się przede wszystkim w obszarze cyfrowym.

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” znów przejrzy opcje strategiczne, chce szybciej rozwijać ofertę cyfrową

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lustereczko
Ten to sie ciągle przegląda i przegląda ... Lustereczko powiedz przecie, gdzie pieniążki są na świecie
odpowiedź
User
Don
Czytam oba. Wprost w internecie a Dorzeczy w papierze. Życzę jak najlepiej. Niech rosną.
odpowiedź
User
Max
To znaczy, że teraz i “do rzeczy” bedzie tylko w internecie. Radakcja do redukcji. I tak nie ma reklam, wiec po co w papierze?! Logika i życiowe motto Kasi: kasa misiu, kasa.
odpowiedź