Wielka siła małych gestów w kampanii #DobryKierowca PKN Orlen
Pod hasłem #DobryKierowca ruszyła kampania wizerunkowa PKN Orlen w której koncern promujeą swoje działania prospołeczne. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising.
Pod hasłem #DobryKierowca ruszyła kampania wizerunkowa PKN Orlen w której koncern promujeą swoje działania prospołeczne. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising.
Dołącz do dyskusji: Wielka siła małych gestów w kampanii #DobryKierowca PKN Orlen
Art 9.2.2):
"2) na jezdni z więcej niż dwoma pasami ruchu w tym samym kierunku kierujący pojazdem poruszający się skrajnym lewym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej lewej krawędzi pasa ruchu, a kierujący pojazdami poruszający się pozostałymi pasami ruchu są obowiązani usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej prawej krawędzi pasów ruchu."
Czyli do zjechania jak najbliżej prawej krawędzi pasów ruchu, a nie krawędzi jezdni!