SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”

„Dom to nasza wspólna pasja” - tak brzmi nowa misja sieci Bricomarche (Grupa Muszkieterów). Celem jest utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki - do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka bloga DIY.

Dołącz do dyskusji: Sieć Bricomarche zmienia komunikację marki, aby dotrzeć do nowych klientów. „Z pasją do domu i ogrodu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pasja
Wiem, że jestem stary i głupi. Ale kupuję sporo rzeczy w marketach budowlanych.
I uwierzcie mi, że wybierając konkretny sklep kieruję się jego bliskością i wyposażeniem, a nie hasłem, jakim się reklamuje.
Powinienem też zapewne pogratulować sieci, że ma nowego ambasadora, ale nadal w inny sposób posługuję się pojęciem ambasador oraz dodatkowo nie znam Dominika Strzelca, Wieśka Skiby ani Kasi Ogórek ;)
Ale do Bricomarche nic nie mam, mają tam np. łańcuchy/łańcuszki o różnej średnicy oczek, potrzebowałem i akurat tam były.
odpowiedź