SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok

W cyklu naszych rocznych podsumowań prezentujemy zestawienie podsumowań 2020 roku szefów agencji mediowych w Polsce, którzy dzielą się również swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi staje rynek i branża w 2021 roku. Głos zabrali przedstawiciele m.in. MediaCom, Mediabrands, Mindshare, Wavemaker, MullenLowe MediaHub, One House, Starcomu, Zenitha, Wavemaker czy Media People.

Dołącz do dyskusji: Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
szefowie i tu bang senior z Starcom :D
odpowiedź
User
Molly
hmm, chyba lepiej byłoby gdyby zarządy domów mediowych zadbały najpierw o prawa pracownicze w swoich firmach, dopiero potem wypowiadać się o etyce w biznesie i reklamie
odpowiedź
User
rtg
komunały
odpowiedź