SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Doświadczenie klienta najważniejszym „polem bitwy” dla segmentu e-commerce. „Polska w branżowym mainstreamie”

Rosnące oczekiwania klientów, coraz niższa lojalność, malejące marże, a przede wszystkim ogromny wybór produktów i sprzedawców internetowych - to według raportu Criteo i Gartnera kluczowe wyzwania kształtujące obecnie rozwój segmentu e-commerce. Przy tak dynamicznej sytuacji w branży, śledzenie trendów i podejmowanie przemyślanych decyzji inwestycyjnych w oparciu o nie może być trudnym zadaniem. - Personalizacja i analiza ścieżki zakupowej klienta to dominujące trendy w polskiej branży e-commerce - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Erkan Soy, dyrektor zarządzający Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: Doświadczenie klienta najważniejszym „polem bitwy” dla segmentu e-commerce. „Polska w branżowym mainstreamie”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Bełkot polsko-angielski.
odpowiedź