Doświadczenie klienta najważniejszym „polem bitwy” dla segmentu e-commerce. „Polska w branżowym mainstreamie”
Rosnące oczekiwania klientów, coraz niższa lojalność, malejące marże, a przede wszystkim ogromny wybór produktów i sprzedawców internetowych - to według raportu Criteo i Gartnera kluczowe wyzwania kształtujące obecnie rozwój segmentu e-commerce. Przy tak dynamicznej sytuacji w branży, śledzenie trendów i podejmowanie przemyślanych decyzji inwestycyjnych w oparciu o nie może być trudnym zadaniem. - Personalizacja i analiza ścieżki zakupowej klienta to dominujące trendy w polskiej branży e-commerce - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Erkan Soy, dyrektor zarządzający Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Doświadczenie klienta najważniejszym „polem bitwy” dla segmentu e-commerce. „Polska w branżowym mainstreamie”