SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety

W ciągu jedenastu miesięcy 2014 roku wzrosły cennikowe wydatki reklamowe w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach, a zmalały w telewizji, gazetach i indoorze. Rynek reklamowy - bez internetu - zyskał 3,6 proc.

Dołącz do dyskusji: Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Szkoda tylko, że w realu było dokładnie odwrotnie: wzrosło w TV, a spadło w magazynach, outdoorze i kinie.
odpowiedź
User
TT
Dla mnie zdumiewające jest to, że te dane są podawane bez internetu. Mamy 2015 rok.
odpowiedź