SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Pyrantelum Owix, należącej do koncernu Polpharma. Zespół odpowiada za scenariusz i nadzór nad produkcją spotu. 

Ruszyła kampania telewizyjna leku Pyrantelum Owix. Spot podkreśla cechy preparatu poprzez wykorzystanie motywu czarów. Kampania nie tylko wskazuje problem, ale i edukuje rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak rozpoznać i przeciwdziałać chorobie.

- Owsiki są traktowane przez rodziców jako wstydliwy problem, a dodatkowo objawy ich pojawienia się często są niezauważone w odpowiednim momencie. W naszej kampanii chcemy zmienić postrzeganie owsicy i wskazać, w jaki sposób skutecznie ją leczyć. Pyrantelum Owix jest pionierem w swojej kategorii. Przy tworzeniu kampanii dla tej marki, postawiliśmy duży nacisk na przyjazność i zapamiętywalność komunikatu. - po to, żeby jeszcze wzmocnić jej pozycję lidera – mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made

Za pomysł i nadzór realizacyjny odpowiada Hand Made we współpracy z domem produkcyjnym Lemon. Reżyserem spotu był Michał Gazda.

Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl