SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-sklep wymagał zwrotu zakupu wraz z reklamacją. Przegrał w sądzie z UOKiK

Sklep internetowy Bonprix po rozpoczęciu postępowania przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wycofał z regulaminu wymóg, żeby klient wraz z reklamacją zwracał od razu kupiony produkt. Teraz, po wyroku sądu drugiej instancji, platforma musi przez trzy miesiące informować o decyzji regulatora na swojej stronie głównej.

Dołącz do dyskusji: E-sklep wymagał zwrotu zakupu wraz z reklamacją. Przegrał w sądzie z UOKiK

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
To jest ciekawe, bo w ś.p. Orsayu trafiłąm na ten sam problem z reklamacją i wtedy rzecznik praw konsumenta przyznał rację Orsayowi.
odpowiedź
User
Dario
Ciekawe jak UOKIK odniósłby się do tego że BonPrix nie zwraca kosztów wysylki zwrótów?
odpowiedź
User
Kiop
To ciekawe, ponieważ kiedy reklamowałam w tym sklepie odzież przed decyzją UOKiK zawsze dołączałam pismo reklamacyjne do reklamowanego towaru. Za każdym razem po 14 dniach upominałam się o kontakt ze sklepem bo milczał... I wtedy otrzymywałam info, żeby emailowo przesłać pismo eklamacyjne.
odpowiedź