SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach

Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network, działającą na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu w minimum 500 placówkach pojawią się ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny. Umowa została zawarta na pięć lat.  

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska chce zarabiać na reklamach w swoich placówkach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Kokos
A nie mogli by w końcu zająć się dostarczaniem listów i paczek, zamiast nosić ludziom awizo?? Bo na razie polegli na podstawowym biznesie, a chcą się zabierać za kolejne rzeczy. W lokalach jest straszny bałagan, stojaki na książki, portfele ze skaju, rękawiczki wełniane, bombonierki czekoladopodobne i chińskie zabawki, a okienka są oblepione są jak słupy reklamowe. Ludzie chodzą tam z przymusu, a Państwo z Poczty Polskiej chcą namówić reklamodawców żeby w takim otoczeniu promowali swoje produkty?
odpowiedź
User
fidip
1001 drobiazgów.
Tak teraz wyglądają placówki Poczty.

Jeśli firma nie zadba o to, by podstawowe usługi realizować na najwyższym poziomie, to pozostanie jej handel dewocjonaliami w formule jak wyżej.
odpowiedź