SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?

W serwisie Wrzuta.pl w formie brandingu odtwarzacza promowano zupki Knorr Nudle. Reprezentujące wykonawców, przy których piosenkach emitowano reklamy, EMI Music Poland, uważa, że bezprawnie wykorzystano ich twórczość.

Dołącz do dyskusji: EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Wystarczy wejść teraz na wrzuta.pl i porównać player z tym z załączonego obrazka. Jeśli reklama miała być oddzielona od piosenki, to dlaczego zmieniano player zamiast tylko wyświetlić nad nim reklamę? Zresztą sama wrzuta w zasadach brandingu playera zaznacza, że ma on być oddzielony od reklamy. Ktoś tego nie dopilnował i mają problem. Poza tym taka reklama prawdopodobnie narusza Kodeks Etyki Reklamy który w art. 12 mówi:
1. Reklama nie może przedstawiać lub odnosić się do jakiejkolwiek osoby fizycznej, w tym także powszechnie znanej w związku z np. pełnieniem przez nią funkcji publicznych, bez uzyskania jej wcześniejszej zgody, ani też bez uprzedniej zgody opisywać lub odnosić się do rzeczy będącej własnością konkretnej osoby, w sposób mogący wywołać wrażenie jej osobistej rekomendacji.
2. Postanowienia ust. 1 stosują się odpowiednio do podmiotów innych niż osoby fizyczne.
odpowiedź