EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?
W serwisie Wrzuta.pl w formie brandingu odtwarzacza promowano zupki Knorr Nudle. Reprezentujące wykonawców, przy których piosenkach emitowano reklamy, EMI Music Poland, uważa, że bezprawnie wykorzystano ich twórczość.
Dołącz do dyskusji: EMI skarży się na „muzyczne” reklamy Knorr na Wrzuta.pl. Branding playera wbrew prawu?
1. Reklama nie może przedstawiać lub odnosić się do jakiejkolwiek osoby fizycznej, w tym także powszechnie znanej w związku z np. pełnieniem przez nią funkcji publicznych, bez uzyskania jej wcześniejszej zgody, ani też bez uprzedniej zgody opisywać lub odnosić się do rzeczy będącej własnością konkretnej osoby, w sposób mogący wywołać wrażenie jej osobistej rekomendacji.
2. Postanowienia ust. 1 stosują się odpowiednio do podmiotów innych niż osoby fizyczne.