SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Knorr promuje serię Fix Chrupiący Kurczak

Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw.

Kampania informuje o launchu panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych.

Kontynuuje także budowanie świadomości kategorii Knorr Fix jako szerokiej gamy produktów oraz jako szybkiego i prostego sposobu na smaczne danie. Dzięki trzem wariantom smakowym panierki - z papryką, z czosnkiem i serowym,  mogą teraz prosto, szybko i bez wychodzenia z domu przyrządzić swoje ulubione danie z kurczakiem. 

Launch nowych Fixów Knorr Chrupiący Kurczak wspiera kampania reklamowa w telewizji i digitalu, która podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzaniem chrupkość panierki i pyszny smak.

Kreacje przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Knorr promuje serię Fix Chrupiący Kurczak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl