SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)

Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii Empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.

Dołącz do dyskusji: „Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ej
Nawet mi sie podoba
odpowiedź
User
zachwycony
rewelacja, po prostu majstersztyk!
odpowiedź
User
PP
Reklama z Alicją jest super
odpowiedź