SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet

W pierwszych jedenastu miesiącach 2021 reklamodawcy najbardziej zwiększyli wydatki na reklamę kinową, zewnętrzną i telewizyjną. O ponad 30 proc. wzrosły budżety reklamowe Euro-Net Warszawa i Ferrero Polska. Mniej na reklamę wydali USP Zdrowie, Neonet Wrocław i Polkomtel - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
 

Dołącz do dyskusji: Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Lubię reklamy media expert, zawsze wymyślą coś kreatywnego ;) Przyznam, że z chęcią do nich zaglądam dla różnych promocji
odpowiedź