SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śmiech wypełnia nową kampanię brytyjskiego McDonald's

"Fancy a McDonald's" to tytuł nowej platformy komunikacyjnej popularnej sieci fastfoodowej, przygotowanej na rynek brytyjski. Kreację zajęła się agencja Leo Burnett.

Dołącz do dyskusji: Śmiech wypełnia nową kampanię brytyjskiego McDonald's

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asa
smieja sie z ludzi ktorzy to jedza
odpowiedź
User
Dany
Cenzura nie przepuściła mojego poprzedniego komentarza nt. palety barw występującej w filmie. Pozostaje mi więc życzyć wszystkim dobrego wieczoru ;)
odpowiedź