SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

W styczniu br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej nowych użytkowników zdobył profil Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wygenerowała Wiedza Bezużyteczna. Na YouTubie najchętniej oglądane były teledyski, a na Twitterze równie szybko nowych followersów pozyskiwały MTV Polska i TVN24. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl badacze i marketingowcy analizują, jak w social media funkcjonują marki farmaceutyczne.

Dołącz do dyskusji: Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BlueX
To farmacja i medycyna (tytuł) czy Robert Lewandowski (wstęp)????
O CO CHODZI?
odpowiedź
User
pavv
A pozbierali jakiś bezużytecznych statystyk i się chwalą nim nie wiedzieć po co i dla kogo?
odpowiedź