SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Flesz” i “Show” znów walczą ceną

Najnowszy numer dwutygodnika “Flesz” (Edipresse Polska) ukazał się w 5 grudnia br. znów w cenie promocyjnej 1,50 zł. Tyle kosztowały dwa pierwsze wydania pisma, taką cenę od kilku numerów utrzymuje konkurencyjne “Show”.

Dołącz do dyskusji: “Flesz” i “Show” znów walczą ceną

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
Wystarczy spojrzec na okladki ostatniego FLESZ i SHOW - ta sama gwiazda w tej samej kreacji i ten sam temat - we FLESZ dynamiczna, wesola, nie pozowana a w SHOW stary pierdziel ze smutna mina wpatrzony w obiektyw... Kto w tym SHOW wybiera te gnioty??? Generalnie jedynke zawsze maja do bani...
odpowiedź
User
Anastazja Żur
Jurek! Okładki "gnioty" wybierają w SHOW Janicka i Kozłowska i dzięki temu, a także dzięki pracy fajnego kompetentnego zespołu (przypomnijmy - w SHOW jest ZESPÓŁ, a nie zbiórka z łapanki), każdy kolejny numer SHOW jest granatem rzuconym w śmietnik Party i Flesza!!!! Powtarzam - w śmietnik!!!!!

SHOW ma newsy, ciekawe informacje i dobrze zredagowane teksty. A Flesz do niedawna nawet nie mógł ustalić własnego tytułu... Na paginie było Flesh, a na baretkach Flesz.

Wkrótce otworzę bloga porównawczego i zobaczysz Jurusiu o co mi chodzi. A teraz jedź już do pracy. Za chwilę masz występy przed dyrektorami. Będziesz się tłumaczyć ze spadającej sprzedaży.
odpowiedź
User
luna
kupiłam wczoraj Flesza i jestem rozczarowana - same reklamy..... buuuu szkoda kasy już wole show
odpowiedź