SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Focus” z największym spadkiem, słaby debiut „How It Works”

Trzy z pięciu miesięczników popularnonaukowych zanotowało w kwietniu br. spadki sprzedaży ogółem, największym dotkniętym został „Focus”. Liderem sprzedaży był „Świat Wiedzy”, zaś pismo „How It Works” zadebiutowało na miejscu ostatnim ze słabym wynikiem.

Dołącz do dyskusji: „Focus” z największym spadkiem, słaby debiut „How It Works”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mandaryn
Pruszyński mógłby wreszcie zmienić sposób prenumeraty swoich czasopism. Dzisiaj prenumerata na długie okresy to anachronizm.
odpowiedź
User
zaci
A co z uważam, rze Historia?
odpowiedź