SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fox zarobił ponad 509 mln dolarów z reklam przy Super Bowl 2017, dodatkowe 20 mln dzięki dogrywce

Według nieoficjalnych informacji stacja Fox transmitująca tegoroczny finał Super Bowl zanotowała przychody z reklam na poziomie ponad 509 mln dolarów. Okazją do dodatkowego zarobku była pierwsza dogrywka w historii Super Bowl, w trakcie której wyemitowano cztery dodatkowe spoty reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Fox zarobił ponad 509 mln dolarów z reklam przy Super Bowl 2017, dodatkowe 20 mln dzięki dogrywce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
No i co z tego właściwie wynika dla Polaków bo nie wiem? W Polsce tego praktycznie nie oglądał nikt, a któryś dzień z rzędu o tym piszecie jakby futbol amerykański był sportem narodowym nad Wisłą. Zarobili to niech się cieszą tylko zupełnie nie potrzebuję o tym wiedzieć.
odpowiedź