SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frisco ma 80 tys. klientów, sprzedaż urosła o 47 proc.

W zeszłym kwartale przychody sprzedażowe internetowego supermarketu Frisco (należącego do Eurocashu) poszły w górę o 47 proc. do 84,9 mln zł. Korzystało z niego 80,2 tys. klientów, z czego 55,9 tys. w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Frisco ma 80 tys. klientów, sprzedaż urosła o 47 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żbik
Zakupy spożywki przez internet to norma. Ja kupowałem we frisco ale teraz wolę produkty wyższej klasy z Deli2. W sumie każdy ma te same produkty ale jak chcesz kupić mięso, sery, czy owoce morza, to musi to być pewny sklep.
odpowiedź