SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google i Facebook stracą na mniejszej liczbie reklam. 44 mld dolarów w 2020 roku

W 2020 roku Google i Facebook mogą razem stracić 44 mld dolarów wpływów reklamowych w związku z koronawirusem - przewiduje firma analityczna Cowen & Co. Roczne straty zanotują także Twitter i Snapchat, spadki w wysokości 17 procent dotkną cały rynek reklamowy w USA.

Dołącz do dyskusji: Google i Facebook stracą na mniejszej liczbie reklam. 44 mld dolarów w 2020 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polscy Wydawcy
I tego im bardzo szczerze życzymy.
odpowiedź