SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam

Google poinformował o wprowadzeniu platformy AMP for Ads, która pozwoli na szybsze ładowanie reklam na stronach mobilnych. - To naturalne rozwinięcie projektu Accelerated Mobile Pages i dobra wiadomość dla wydawców, AMP for Ads może być skutecznym sposobem walki z blokowaniem reklam - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Dyba, Bartosz Drozdowski i Damian Sałkowski.

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
km
A Ci Panowie nie widzą ze kompletnie uzależnia wydawce od Google nawet zanego systemu pomiaorwego obcego nie pozwala wstawic
odpowiedź
User
mikelos
Owszem, można wpinać zewnętrzna analitykę: https://www.ampproject.org/docs/support/faqs.html#how-are-analytics-being-handled-in-this-amp-format
odpowiedź
User
Mariusz
Po pierwsze, AMP jest bardzo rzadko spotykana technologią. Po drugie, Google bez pardonu miesza w standardach html i css, krzyżując cykl rozwojowy tych technologii. Po trzecie, uzyskać podobne efekty można optymalizacją kodu.
odpowiedź