SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google zmienia platformę reklamową dla wydawców, chce przyspieszyć uruchamianie się stron

Koncern Google dokonał zmian na platformie DoubleClick for Publishers (DFP), która pozwoli wydawcom sprawniej dobierać oferty reklamowe w czasie rzeczywistym, a jednocześnie ma ograniczyć spowolnienia w uruchamianiu konkretnych stron. - Krok Google może ograniczyć rozglądanie się średnich wydawców za takimi rozwiązaniami jak header bidding, ale nie zabije tego rozwiązania - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Dyba, head of programmatic w 4Finance.

Dołącz do dyskusji: Google zmienia platformę reklamową dla wydawców, chce przyspieszyć uruchamianie się stron

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Racjonalny
Weźcie wy może piszcie już te artykuły w całości po angielsku, bo język polski jest w nich używany szczątkowo i najwyraźniej tylko dla zmyły.
odpowiedź
User
uff
Moze ktos przetlumaczy na jezyk dla ludzi?
odpowiedź
User
ktoś
Header bidding to nie platforma tylko funkcjonalność platformy. Konkurencja Google proponuje to rozwiazanie wydawcom, np. Appnexus, Pubmatic
odpowiedź