SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gra ojca z synem w kampanii Pakietu Strażnika w Nationale-Nederlanden (wideo)

Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię reklamującą ubezpieczenie Sposób na Przyszłość dostępne w ramach Pakietu Strażnika Przyszłości. Kampania - przygotowana przez firmy marketingowe PZL, Film Republic, Televisor, Halo Productions, MEC, Value Media i K2 - podkreśla, że usługa ta pozwala rodzicom długoterminowo oszczędzać na start życiowy dzieci.

Dołącz do dyskusji: Gra ojca z synem w kampanii Pakietu Strażnika w Nationale-Nederlanden (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
a wersja z dziewczynką też jest???? Czy tylko chłopcy podejmują w życiu wiekopomne decyzje wymagające wsparcia finansowego rodziców?
odpowiedź
User
Ruda
a wersja z dziewczynką też jest???? Czy tylko chłopcy podejmują w życiu wiekopomne decyzje wymagające wsparcia finansowego rodziców?


a czy wszystko w reklamie musi być dosłowne i łopatologiczne?
odpowiedź