SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu

W drugim kwartale br. firma obuwnicza CCC (należą też do niej marki Gino Rossi, eobuwie i KVAG) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21 proc. do 1,29 mld zł, przy czym wpływy z e-commerce wzrosły o 79 proc. do 626 mln zł - wynika z jej szacunkowych danych. Firma ograniczyła wydatki marketingowe, m,in. zrezygnowała ze sponsoringu grupy kolarskiej CCC Team.

Dołącz do dyskusji: Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szewc
Kiedy rozkleiły się po deszczu podeszwy od butów ccc i odrzucili mi reklamacje ,użyłem kleju do listew ktôry został mi po remoncie . Trzymał 10 razy lepiej niż fabryczny. Wysłałem więc moje CV do firmy pisząc że mam rozwiązanie co do wzrostu sprzedaży ale odpowiedzieli że w dziale produkcji i planowania mają specjalistôw po zagranicznych studiach MBA
odpowiedź