SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa RMF i Polskie Radio mocno w górę, Agora w dół

Od stycznia do czerwca br. Grupa RMF cennikowo zarobiła z reklam o jedną trzecią, a Polskie Radio – o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Wśród czołowych nadawców radiowych tylko Agora zanotowała spadek tych przychodów.

Dołącz do dyskusji: Grupa RMF i Polskie Radio mocno w górę, Agora w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prawda
Te dane są bałamutne i niewiele warte. Ciekawe dlaczego Wirtualne media nie zadają sobie trudu prostego sprawdzenia, jak wpływy cennikowe mają do rzeczywistych. Mnie wystarczyło 10 min, by sprawdzić, że w roku ubiegłym rzeczywiste roczne wpływy Polskiego Radia z reklamy, sponsoringu i obrotu prawami do audycji wyniosły około 47 mln zł (dane dostepne na stronach internetowych PR.S.A), przy cennikowych wpływach 148 mln. Pozostałe rozgłośnie prawdopodobnie mają te same proporcje, czyli wszystkie podane liczby nalezy dzielic przez trzy, a nawet przez cztery... Skądinąd wiadomo, że cała suma do podziału na rynku reklamy radiowej wynosi około 600 mln zł rocznie. A tu mamy wpływy 1,1 mld w ciagu pół roku...
odpowiedź