SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Lindenberg: zmiana logo i makiety „Gazety Wyborczej” może tylko zahamować spadek sprzedaży

- Szansa na to, że ludzie, którzy nie czytali „Wyborczej”, bo miała opinię taką jak dotychczas, nagle zaczną ją czytać, ponieważ odświeżyła logo i oddzieliła komentarze od informacji jest niewielka - ocenia Grzegorz Lindenberg, jeden ze współzałożycieli „Gazety Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Lindenberg: zmiana logo i makiety „Gazety Wyborczej” może tylko zahamować spadek sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Ławski
Nie sposóbn nie zgodzic sie z p. Linderberegiem. Ma w dużej mierze rację.
odpowiedź
User
lol
GWno prawda najwiekszy komunistyczne porpagandowe gów..
odpowiedź