SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gynoxin edukuje o infekcjach intymnych

Agencja 19 Południk odpowiada za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która rusza w środę 11 maja. To kampania marki środków na infekcje intymne Gynoxin, produkowanych Recordati Polska.

Dołącz do dyskusji: Gynoxin edukuje o infekcjach intymnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Fajnie że edukują tylko dlaczego będą to robić co kilkanaście minut w każdym bloku reklamowy?
odpowiedź