SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej taryfy Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) promowana jest nowa oferta internetu mobilnego. Jest to pierwsza akcja marketingowa Heyah przygotowana przez agencję Brain.

Dołącz do dyskusji: Heyah bez zwierząt i memów reklamuje „smartfonowy internet” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ptaszek
Fiu fiu, bardzo spłaszczona komunikacja. Zmiana na gorsze. Fiu fiu, zmiana jest w złym kierunku. Ptaszek.
odpowiedź
User
Ups
Ohhh... Ale to słabe, aż ciężko uwierzyć, że wyszło to z Braina.
odpowiedź
User
Nakomo
Reklama normalna - źle, reklama z jajem - źle, oj Polskiemu narodowi ciężko dogodzić. Moim zdaniem zmiana wizerunku reklamy się przyda.
odpowiedź