SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)

Ruszyła nowa kampania serów Hochland Kanapkowy. Akcję, prowadzoną głównie w internecie, przygotowały firmy Graspgroup, Value Media i Quality PR.

Dołącz do dyskusji: „W sam na raz” w nowej kampanii serów Hochland Kanapkowy (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jeśli ser to tylko naturalny do którego można sobie dodać co się chce i zrobić smakowy połowę taniej.
odpowiedź
User
Konsument
Trochę to słabe robić kampanię opartą na haśle swojej konkurencji Serenady: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spomlek-promuje-sesalami-w-sam-raz-na-raz
odpowiedź