SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OHYDA!
Selgros przedstawia najbardziej ohydne reklamy, jakie widziałam w ostatnim czasie. Nie dosyć, że są totalnie głupie i bez sensu, to jeszcze pokazują obrzydliwe nastawienie "kierownictwa" do swoich podwładnych. Jak można w obecnych czasach tak poniżać ludzi i pokazywać, że ma się ich za debili???
Dobór reklamowanych produktów - "hitów" beznadziejny, zachowania rzekomych pracowników przeczą głoszonym hasłom o jakości i obsłudze. I nie mam tu na myśli Pana transportującego pomidory.
Jaka firma, taka reklama. Wniosek jasny - omijać te sklepy szerokim łukiem...
odpowiedź
User
Gość
Kto mógł wymyślić tak przygłupie reklamy? Chyba ktoś, komu zależało na zaszkodzeniu wizerunkowi sieci Selgros. Nie cierpię tych reklam, są zniechęcające, ucierające stereotypy przemądrzałego kierownika-władcy i nierozgarniętego, sponiewieranego podwładnego. Zniechęcenie do sklepu - ogromne. Po mających zachęcić do zakupów reklamach zostaje jedynie niesmak.
odpowiedź