SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.

Kampania ma podkreślać, że w sklepach Selgros Cash&Carry dostępny jest szeroki asortyment produktów żywnościowych wysokiej jakości. Bohaterem reklam jest szef działu mięsnego zabawnie dyscyplinujący innych menedżerów ze sklepu.

Jest to pierwsza akcja marketingowa Selgros Cash&Carry realizowana w telewizji (w kanałach głównych i wybranych stacjach tematycznych). Wystartowała z początkiem lutego.

Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi&Saatchi Poland, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub (do niedawna działający pod nazwą Lowe Media), który tym samym rozpoczął stałą obsługę firmy Transgourment Polska (należą do niej sieci Selgros Cash&Carry i Transgourmet). Zlecenie to pozyskał w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy domy mediowe.

Dołącz do dyskusji: Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OHYDA!
Selgros przedstawia najbardziej ohydne reklamy, jakie widziałam w ostatnim czasie. Nie dosyć, że są totalnie głupie i bez sensu, to jeszcze pokazują obrzydliwe nastawienie "kierownictwa" do swoich podwładnych. Jak można w obecnych czasach tak poniżać ludzi i pokazywać, że ma się ich za debili???
Dobór reklamowanych produktów - "hitów" beznadziejny, zachowania rzekomych pracowników przeczą głoszonym hasłom o jakości i obsłudze. I nie mam tu na myśli Pana transportującego pomidory.
Jaka firma, taka reklama. Wniosek jasny - omijać te sklepy szerokim łukiem...
0 0
odpowiedź
User
Gość
Kto mógł wymyślić tak przygłupie reklamy? Chyba ktoś, komu zależało na zaszkodzeniu wizerunkowi sieci Selgros. Nie cierpię tych reklam, są zniechęcające, ucierające stereotypy przemądrzałego kierownika-władcy i nierozgarniętego, sponiewieranego podwładnego. Zniechęcenie do sklepu - ogromne. Po mających zachęcić do zakupów reklamach zostaje jedynie niesmak.
0 0
odpowiedź