SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet ważniejszym źródłem wiedzy o turystyce od znajomych, telewizji i reklam

Reklamy i informacje w internecie są dla Polaków najważniejszym kanałem informacji na temat produktów i usług turystycznych i sportowych, dominują wyszukiwarki i reklamy graficzne na stronach www - wynika z raportu IAB Polska.

Dołącz do dyskusji: Internet ważniejszym źródłem wiedzy o turystyce od znajomych, telewizji i reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maciek
rys 3 cos sie nie zgadza to 45% w kole 59%?
odpowiedź
User
rokokoko
To ciekawe, że w maju 2015 publikuje się w świeżych niusach wyniki jakby czerstwe...? "Badania prowadzono w kwietniu 2013 i maju 2014 r."
odpowiedź