SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł

Osiem firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na dostawę danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Ipsos, PBS, Minds&Roses i Brainlab. Walczą o budżet wyceniony na 13,28 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl