SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)

W ciągu kilku lat IAA Polska urosło z 34 do prawie 140 członków i zbudowało solidną reprezentację całego rynku marketingowego od klientów, przez agencje po media. Kluczowe jest teraz, by ta reprezentacja miała realny impakt na najważniejsze dla nas obszary: badania, standardy przetargowe, transparencję rynkową i budowanie prestiżu dyrektora marketingu. Za dwa lata chciałbym móc rozliczyć się z naszymi Walnym Zgromadzeniem z konkretnych osiągnięć na każdym z tych pól - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Olechowski, który ponownie został prezesem IAA Polska.

Dołącz do dyskusji: Jacek Olechowski: kluczowe jest, by IAA Polska miało realny wpływ na badania, standardy przetargowe czy budowanie prestiżu dyrektora marketingu (wywiad)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl