SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Bierzyński: Na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklamy

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych i social wideo – taka tendencja powinna się utrzymywać. Dominującym graczem na tym rynku staje się Facebook, który rozwija funkcje dotyczące filmów, a liczba wyświetleń wideo w 2015 roku została zwiększona dwukrotnie.

Dołącz do dyskusji: Jakub Bierzyński: Na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku reklamy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magellan
Krzysztof Kolumb polskiego marketingu. Za rok odkryje, że w telefonach jest internet, a za dwa, że może w telefonie obejrzeć przegapiony odcinek m jak milosc.
odpowiedź