SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama

Kategoria Music and Entertainment rodzi się w bólach, o czym świadczy najmniej uczęszczana i najsłabsza gala festiwalu, poczynając od nieciekawych wyborów, po kuriozalny pomysł na przyznanie dwóch Grand Prix. Fantastyczny, najważniejszy wykład festiwalu, „What if advertising was invented today?”, wygłosił Pj Pereira, współzałożyciel agencji Pereira & O’Dell, która od lat jest liderem branded entertainment - festiwal Cannes Lions podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar z Grey Group Poland.

Dołącz do dyskusji: Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szuszu
Jako fan Herzoga i nowych technologii muszę przyznać, że "Lo and behold" jest złym filmem. Pełnym bzdur. Miny rozmówców Herzoga, gdy ten zadaje im pytanie "czy internet śni o internecie?" - bezcenne. Nie zwróciłem w ogóle uwagi na firmę NetScout, której rzekomo jest to reklama. Sugeruję popracować jeszcze nad tym "branded enterteinment".
odpowiedź
User
Neck
Jeśli chodzi o udział Polski: gdy zaczniemy tworzyć innowacyjne kampanie rozwiązując realne problemy marek to zaczną nas doceniać, a nie gdy będziemy udawać że coś wymyślamy tworząc pod nagrody jakieś Photos for life afer death of freedom.
odpowiedź