SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkowo-produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym, a także serii spotów internetowych „Lada mi odpowiada”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henryk
Co to za zasada, ze po 21 mam sam sobie kasowac produkty. Jakbym chcial byc kasjerem, to bym nim k...a został.
odpowiedź
User
lol
żenujące hasło, podobne do tego co ma lidl - co tydzień coś nowego...
odpowiedź
User
Jeronimo Martins
Kał-fland
odpowiedź