KBR - doświadczenie i innowacje
Komitet Badań Radiowych czuwa nad prawidłowością realizacji badania słuchalności Radio Track oraz jego rozwojem. Od ponad 20 lat obserwuje trendy badawcze na świecie i analizuje możliwości wprowadzania ich do Polski. Jest otwarty na wszelkie inicjatywy krajowe służące rozwojowi badań, co potwierdza swoimi działaniami. Należał do zespołu tworzącego tzw. Złoty Standard, w którym opisano potrzeby rynku mediów w stosunku do pomiaru jednoźródłowego. Aktywnie uczestniczył w tworzeniu kwestionariusza do Badania Założycielskiego KIM. Współpracuje przy projekcie Mediapanel, czyli pomiarze pasywnym internetu, radia i telewizji, realizowanym przez Gemius.
Dołącz do dyskusji: KBR - doświadczenie i innowacje
2. W badaniu ważnym jest dobór próby i ważenie. Jak "jednego delikwenta" pomnoży się razy kilka czy kilkanaście - to wynik też może być przewidywalny?
3. Co z nadreprezentacjami? Czy przypadkiem nie robi się większej liczby badań tam, gdzie nas szczególnie słuchają, np. po ostatniej akcji promocyjnej w terenie?
Tego zabrakło w tym promocyjnym artykule!