KER: reklama akcji „Miejsca ze smakiem” wódki Saska nie jest reklamą alkoholu
Internetowa reklama akcji „Miejsca ze smakiem”, którą dla marki Saska Wódka prowadzi w mediach społecznościowych Stock Polska nie jest reklamą alkoholu - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Nie zgodził się z tą decyzją jeden z członków zespołu orzekającego, Andrzej Garapich: - Spełnia przesłanki reklamy alkoholu. Mimo formalnego statusu i reklamy eventu, należy uznać, że event ma na celu reklamę alkoholu - stwierdził.
Dołącz do dyskusji: KER: reklama akcji „Miejsca ze smakiem” wódki Saska nie jest reklamą alkoholu
- publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych napojów alkoholowych lub symboli graficznych z nimi związanych,
- publiczne rozpowszechnianie nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych"
Z zapisów powyżej wynika wprost, że rozpowszechnianie nazwy Saska, to reklama alkoholu.
CBDU
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com