SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KER: reklama akcji „Miejsca ze smakiem” wódki Saska nie jest reklamą alkoholu

Internetowa reklama akcji „Miejsca ze smakiem”, którą dla marki Saska Wódka prowadzi w mediach społecznościowych Stock Polska nie jest reklamą alkoholu - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Nie zgodził się z tą decyzją jeden z członków zespołu orzekającego, Andrzej Garapich: - Spełnia przesłanki reklamy alkoholu. Mimo formalnego statusu i reklamy eventu, należy uznać, że event ma na celu reklamę alkoholu - stwierdził.

Dołącz do dyskusji: KER: reklama akcji „Miejsca ze smakiem” wódki Saska nie jest reklamą alkoholu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr S.
Dziwne rozstrzygnięcie KER. Przecież chociażby w przytoczonym w artykule wpisie blogerki jedynym brandem, który można ustalić jest właśnie nazwa rzeczonej wódki.
odpowiedź
User
Andreas
"Przez reklamę napojów alkoholowych należy rozumieć:
- publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych napojów alkoholowych lub symboli graficznych z nimi związanych,
- publiczne rozpowszechnianie nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych"

Z zapisów powyżej wynika wprost, że rozpowszechnianie nazwy Saska, to reklama alkoholu.

CBDU
odpowiedź
User
Caitlin Sutton
Zacznij zarabiać już teraz .... Uzyskaj więcej czasu dla swojej rodziny, wykonując zadania, które wymagają tylko posiadania komputera i dostępu do Internetu i możesz mieć to w domu. Zacznij zarabiać od 8216 $ do 10358 $ na tydzień. Nie moggę uwierzyć, jak łatwo było, gdy go wypróbowałem. Oto, co robię. Kliknij na to przejdź do zakładki tech, aby uzyskać więcej szczegółów ...

.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com
odpowiedź