SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV

W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 23,1 proc. do 53,4 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,54 do 6,07 mln zł. Wyniki firmy zwiększyły się też w trzech kwartałach mimo wiosennego załamania rynku reklamowego, za to nadawane naziemnie Stopklatka i Zoom TV zanotowały wyższe straty.

Dołącz do dyskusji: Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zijka
Ogladam czasem z ciekawości te kanały. Jest kilka ciekawych propozycji. Widać że każdy z nich jest sprofilowany z głową. Można wyobrazić sobie jaki widz to będzie oglądał. Najciekawszy repertuar z wymienionych ma moim zdaniem Kino Polska. Z kolei Zoom stał się trochę freakowy. W dobrym tego słowa znaczeniu. Niby oferta dla kobiet z małych miast, ale nie jest ciamciaramcia, czasem mrocznie, czasem z pazurem. Nie jest to głupie.
odpowiedź
User
Marcin
Przez pandemię rynek reklamy się trochę zwężył przez co te minusy na Stopklatka TV i Zoom TV. Oby wszystko niebawem wróciło do normy. Te dwie naziemne stacje widać inwestują w ramówkę i emitują ciekawe programy i filmy. Trzymam kciuki by wszystko wróciło do normy.
odpowiedź
User
Moje imię/nick
Złoty pomysł na biznes... Założyć kanał oparty na powtórkach Klossa i Ogniem i Mieczem, i tłuc kapuchę. Mój szacunek...
odpowiedź