SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kompleksowa ochrona codziennie” reklamuje Sensodyne Complete Protection (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży nowy wariant pasty do zębów Sensodyne Complete Protection (produkowanej przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare). Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Next i MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Kompleksowa ochrona codziennie” reklamuje Sensodyne Complete Protection (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
Skąd oni wzięli tego pana lekarza dentystę? Gość przez całą reklamę mówi ze szczękościskiem i jedyne co chce się zrobić w trakcie tej reklamy to zmienić kanał, żeby oszczędzić sobie tej męki.
odpowiedź