SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe

Kamil Kołak, ostatnio związany z MediaCom Warszawa dołączył do zespołu Publicis Groupe. Jako account director rozpoczął pracę w teamie PlatformGSK, odpowiedzialnym za obsługę mediową koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline.

Kamil KołakKamil Kołak

Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Ostatnio, przez ponad 5 lat pracował w MediaCom Warszawa. Przez ostatni rok pełnił tam funkcję business associate directora. Wcześniej zajmował stanowiska: business managera CEE, senior communication plannera, communication plannera. Wcześniej pracował m.in. w Grey Group jako business manager, w Mindshare Polska jako executive, w OMD Polska jako junior media planner.

Wśród obsługiwanych przez niego dotychczas klientów były firmy:: P&G, Danone, Mazda, Ford, Chanel, Media Expert, Ryanair oraz GSK. Tworzył i realizował strategie komunikacji na wszystkie rynki środkowej i wschodniej Europy. Wspólnie ze swoimi klientami zdobywał nagrody i wyróżnienia w kluczowych konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation i Polish Esport Awards.

Kamil Kołak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończył studia o kierunku marketing i zarządzanie.

Publicis przejął obsługę mediową GlaxoSmithkline od Mediacomu i PHD pod koniec 2018 roku. Była to decyzja globalna koncernu, która dotyczyła również rynku polskiego.

 

Dołącz do dyskusji: Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl