SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania wobec biznesu

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej środowiskowy wpływ oraz działania prezesa i zarządu. Mimo, że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, to niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów - to główne wnioski z raportu agencji public relations FleishmanHillard.

Dołącz do dyskusji: Konsumenci mają coraz wyższe oczekiwania wobec biznesu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl