SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kontrakt MEC i PKP opiewa na blisko 18 mln zł

Budżet mediowy spółki PKP Intercity SA, zdobyty przez dom mediowy MEC (należący do GroupM), wynosi prawie 18 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Kontrakt MEC i PKP opiewa na blisko 18 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max Kolonko Mówi Jak Jest
Polecam najnowszy komentarz Mariusza Max Kolonki na You Tube wpiszcie do wyszukiwarki
Spór o Trybunał Konstytucyjny w Polsce - Max Kolonko Mówi Jak Jest
odpowiedź
User
nick
jak można pisać, że PKP zapłaci MEC za obsługę mediową 18 mln zł. Przecież 90-95% tej kwoty zostanie przekazanych mediom
...aaa i gratulacje dla MEC
odpowiedź
User
Paweł
18 mln za obsługę mediową. Czyli na kampanie reklamowe PKP ma 400 mln zł ? :)
odpowiedź