SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Double Check audytorem mediowym PKP Intercity

Firma Double Check wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług audytu i doradztwa mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

 

Oferta złożona przez Double Check była jedyną ważną złożoną w postępowaniu PKP Intercity.

Firma zajmie się m.in. wsparciem w zakresie przygotowania do przetargu, weźmie udział w prowadzonych przez PKP Intercity negocjacjach na udzielenie zamówienia rekomendowanemu wykonawcy, w tym w negocjacjach ostatecznego kształtu umowy. Zajmie się też oceną ofert na podstawie Formularzy Gwarancji Zakupowych mediów oraz planowanej aktywności potwierdzonej przez PKP Intercity. 

Merytorycznie pomoże w wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Będzie doradzać i merytorycznie oceniać propozycje kampanii przedstawiane przez dom mediowy. Potem zajmie się bieżącym monitoringiem realizowanych kampanii, przeprowadzi audyt po ich zakończeniu. 

Dołącz do dyskusji: Double Check audytorem mediowym PKP Intercity

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ten Typ
Gratki!!!
odpowiedź
User
teraz
Nikt w przetargu nie chciał startować. Zgłosił się jeden uczestnik i tyle.
odpowiedź