SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koszalin ma nowe logo i hasło „Centrum Pomorza” od Rio Creativo

Władze Koszalina wprowadziły, po raz pierwszy od dziewięciu lat, nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Ich autorami jest agencja Rio Creative. Projekt kosztował 55 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Koszalin ma nowe logo i hasło „Centrum Pomorza” od Rio Creativo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koszalin
W tym mieście wszystko jest odwrotnie niż głoszone hasła.

przyciągającego talenty, twórczego, otwartego, dynamicznego oraz pragmatycznie podchodzącego do inwestycji i innowacji.

odpowiedź
User
PO
Nareszcie! Wszyscy na to czekaliśmy! Teraz już znikną wszelkie problemy łącznie z jednym z rekordowych w Polsce zadłużeniem wśród miast. Brawo PO !!!
odpowiedź