SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia zmienia logo

Operator telekomunikacyjny Netia, od kilku lat należący do grupy Cyfrowy Polsat, wprowadza nowy logotyp, podobny do znaków Polsatu, Polsat Box i Plusa. W nowej kampanii firma reklamuje ofertę z platformą Disney+.

W nowym logotypie nazwa Netii jest zapisana takim samym krojem czcionki jak w znakach Polsatu czy Plusa. W logo pozostała kompozycja z kropkami w różnych kolorach, przy czym teraz tworzą one okrąg z efektem trójwymiarowości. Podobny motyw jest w logotypach Plusa i Polsatu.

Nowe, spójne identyfikacje Polsatu i większości jego kanałów tematycznych oraz sieci Plus zostały wprowadzone w połowie 2021 roku. Równocześnie platformę Cyfrowy Polsat przemianowano na Polsat Box, a w miejsce internetowej Ipli uruchomiono Polsat Box Go i Polsat Go (ten drugi jesienią ub.r. włączono do Polsat Box Go).

CZYTAJ TEŻ: Netia ma coraz więcej klientów biznesowych. Myśli o kolejnym data center

Zmiany identyfikacji wizualnej Netii będą wprowadzane stopniowo w materiałach reklamowych, punktach sprzedażowych i na urządzeniach dla klientów. - Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki - mówi Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii.

 

W związku z rebrandingiem nie zmieniło się hasło główne Netii: „Nieziemska rozrywka”. Wprowadzono je jesienią ub.r., wraz ze startem cyklu kampanii z aktorką Katarzyną Kwiatkowską w roli bogini internetu.

W nowej kampanii z Kwiatkowską reklamowany jest pakiet z internetem światłowodowym, telewizją i platformą Disney+ dostępny przez trzy miesiące bezpłatnie (a potem za 75 zł miesięcznie). Akcja obejmuje telewizję (stacje Telewizji Polsat i TVN Warner Bros. Discovery), internet oraz outdoor (nośniki na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 z Grupy Dentsu, spot wyprodukowała firma TFP, a za zakup mediów odpowiada agencja Iprospect (Grupa Dentsu).

 

W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 5,6 proc. do 3,45 mld zł. Ze sprzedaży energii wypracowano 272 mln zł, z czego 82,5 mln zł ze sprzedaży własnej energii, a 172,9 mln zł z obrotu. Zysk netto zmalał natomiast z 231,1 do 102,2 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Netia zmienia logo

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janusz
Logo nowe, ale jakość usług tak samo beznadziejna
7 4
odpowiedź
User
Mario
Powrót nieco do poprzedniego logo.
0 1
odpowiedź
User
Ryszard
Identyczne prawie (oprócz kolorów), jak stare logo Cyfrowy Polsat. Wielce oryginalne...
0 1
odpowiedź